Pages

Saturday, May 8, 2010


memang cantik gambar nie,, hubungan diplomatik antara dua negara, bendera malaysia pun lebih kurang jew dgn Amerika cuma kurang bintang jew.

inilah usaha pemimpin kita yang tersayang untuk memboikot israel dan sekutunya dari terus menganas kepada saudara seislam kita di palestine dan iraq.

syabas,, diucapkan atas satu penghinaan yang dilakukan terhadap umat islam sedunia yang dilakukan oleh pemimpin kita ini.

sokongan yang diberikan memang padu dengan berjambat musuh sendiri, di saat anak-anak islam terus kelaparan, meraung rumah mereka di robohkan, anak menjadi yatim. dan
negara kita telah berjaya melakukan satu hubungan diplomatik yang akan tersimpan dalam sejarah dunia selama-lamanya.

satu kenyataan yang kita semua tahu,, musuh islam akan terus menganas dan mengayang semua umat islam,, selagi mana tidak wujud kesatuan dalam negara islam dan pemimpinnya untuk menyelamatkan dan membangunkan islam.

usaha hanya tinggal nama,, sekiranya dalam diri kita sesama islam masih berniat buruk dan menentang kebangkitan islam kerana terdapat musuh dalam selimut dan gunting dalam lipatan.

menetang tujuan mengunakan platfom islam untuk islam adalah tujuan sebenar mereka, kerana mereka takut melihat kebangkitan roh-roh islam.

kita masih tertidor dalam dalam jaga kerana membiarkan musuh islam terus meneruskan menjalankan agenda fremonsoray,, merosakkan jiwa umat islam.

bangunlah demi islam pemuda.

No comments:

Post a Comment